Az alábbi űrlapot kitöltve tudod leadni a regisztrációdat.

Itt jelentkezhetsz a január 9-i vagy január 16-i online konferenciára.
Vagy akár mindkettőre is.

 

Ügyintéző adatai:
Neve:*
E-mail címe:*
Telefonszáma:*
Számlázási adatok:
A jelentkező
magánszemély cég
Adószám (cégnek kötelező):*
Megrendelő neve:*
Irányítószám:*
Város:*
Utca/házszám:*
Megjegyzés:
Fizetés módja:

Konferencia jelentkezés

Pipáld be! Megnevezés Nettó ár Áfa Mennyiség Bruttó ár
  6 800 ,- Ft
0
  6 800 ,- Ft
0
  2 000 ,- Ft óra
0
Összesen:
0
A konferencián részt vevő személy(ek) neve(i)
(Ha nem tudod még, hagyd üresen, de később meg KELL adnod majd):
Honnan vagy kitől értesültél a konferenciáról?
(Pl. Google Adwords, Interneten nézelődtél, barát/ismerős ajánlotta, hírlevél olvasó vagy, stb.):

 

FONTOS!

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár részedre, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak.

A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek értelmében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Elállási szándékodat a rendeléstől számított 14 napon belül e-mailben jelezheted (info[@]aetr.hu), vagy levélben a kapcsolat oldalon megadott címre. (A részletes elállási/felmondási jogot, az ez alapján kitölthető nyilatkozat mintát erre a linkre kattintva olvashatod el és töltheted le.) Ezt követően a megrendelés olyan érvényes szerződésnek minősül, ami jogi utón behajtható fizetési kötelezettséget jelent.

A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a “Jelentkezem a konferenciára” gombra való kattintással Kuzma Ferenc EV-vel kötöd, Székhely: 1041 Budapest, Istvántelki út 58., Adószám: 67000540-1-41

Miután a “Jelentkezem a konferenciára” gombra kattintottál…

    1. Először kapsz egy visszaigazoló e-mail-t a rendelésedről a postaládádba – ha ez a levél nem érkezne meg néhány órán belül, kérlek, jelezd felénk az ügyfélszolgálaton info(kukac)aetr.hu), mert lehet, hogy elakadt valahol! Ezen visszaellenőrizheted, hogy a megrendeléseddel kapcsolatos adatok megfelelőek. Amennyiben bármit módosítani kell, azt a lehető leghamarabb jelezd felénk, hogy korrigálhassuk!
    2. Ezt követően 24 órán belül (vagy az első munkanapon) elküldjük részedre az általad megadott email-címre (amire a visszaigazolás is ment) a Számlát, a Billingó online számlázó programon keresztül. Nézd meg és ellenőrizd le, hogy nem került-e ez a SPAM-mappádba! Ezt kell 8 napon belül rendezned.

 







Postázási adatok:
Ugyanaz, mint a számlázási cím Vevő neve: Irányítószám: Város: Utca/házszám:

Jelentkezz a január 9-i vagy január 16-i online konferenciára!